woensdag 13 mei 2009

Blogstart over het AH account bij EDS

Hallo beste (oud) medewerkers!
Het leek me leuk om een blog te starten voor alle (oud) collega's van ons AH account bij EDS an HP company. Ik ga zelf met de vrijwillige vertrekregeling weg, mijn laatste dag op de Ebbehout zal op 12 juni zijn.

Ik start een stamrecht BV op en zal daar mijn geld in laten storten. Voor diegenen die dat ook willen doen je kunt een heel leuk en interessant boekje aanvragen: http://www.stamrecht.nl/
Echt even doorlezen!
Verder heb ik mijn stamrecht opgericht bij Belastingadviesbureau Geraerts: http://www.fiscaalvoordeel.com/

Ik zou het leuk vinden als iedereen zijn ideeën en gevoelens op deze blog neerzet. Maar ook tips zijn natuurlijk welkom. Verder hoop ik dat deze blog in de toekomst een ontmoetingsplaats blijft voor ons allen en dat we zo een beetje contact kunnen blijven houden!

4 opmerkingen:

  1. Leuk initiatief. Nou hopen dat iedereen heel veel imput levert, zodat het een beetje levendig blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik ook weg moet dan ga ik als undercover werken in Dubai om topless badgasten op te pakken.
    "don't limit yourself, feel free!"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee Ron deze BloG, nu maar hopen dat we dit jaar eruit knallen en niet volgend jaar, anders lopen we een zak met geld mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ron, waarom een zwarte bladzijde? Nieuwe kansen aan de horizon met een goed gevulde Stamrecht. Gert Jan Moens

    BeantwoordenVerwijderen

Een terugblik vanaf midden 2020

Zo heel af en toe heb je weleens zo'n momentje dat je even terugdenkt aan bepaalde periodes in je leven. Eigenlijk wil ik nooit te vaak ...