vrijdag 29 januari 2010

Toch weg bij HP

Na lang wikken en wegen, twijfelen, piekeren etc. heb ik uiteindelijk besloten HP te gaan verlaten. Niet voor het werk en zeker niet voor de collega's. Dat maakte de beslissing juist zo moeilijk, maar wel om het bedrijf HP en wat men doet en gaat doen met ons werk en onze afdeling en de manier waarop met mensen wordt omgegaan.

Nog maar twee maanden te gaan en dan is het doek defnitief gevallen. Misschien zelfs wel het einde van mijn loopbaan in de IT. Wie zal het zeggen. Ik ga in ieder geval versneld mijn opleiding als Event Manager afronden en kijken of ik misschien in deze branche aan de slag kan. Eerst neem ik echter een maand rust om alles nog eens even te laten bezinken.

Wat ik met de financiële vergoeding ga doen is nog niet helemaal duidelijk. Het wachten is even op mijn financieel adviseur. Hij onderzoekt alle mogelijkheden en komt dan met een overzicht waarna duidelijk moet zijn waar ik voor zal gaan kiezen.

Beste (oud)collega's. Ik hoop dat iedereen zijn weg weet te vinden en vooral plezier houdt in wat hij/zij doet, zo niet, trek je conclusies.

Wendy

2 opmerkingen:

  1. Wendy,

    ik weet zeker dat je een hele goeie keus hebt gemaakt. Als we bij het UWV in de toekomst nog eens een evenemnten-bureau zoeken zal ik zeker aan je denken.

    Edwin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HadieEdwin,
    Het gaat je goed man en het UWV mag trots zijn op de aanwinst die Edwin Hengelmolen heet.

    Met een allervriendelijke groet

    PEVA

    BeantwoordenVerwijderen

Een terugblik vanaf midden 2020

Zo heel af en toe heb je weleens zo'n momentje dat je even terugdenkt aan bepaalde periodes in je leven. Eigenlijk wil ik nooit te vaak ...