maandag 18 januari 2010

Vertrek Edwin Hengelmolen


Ja dames en heren,
vandaag is het ongelooflijke gebeurt.
Edwin heeft zijn spullen ingeleverd en de HP deur achter zich dichtgetrokken.
Ik heb gekozen voor een nieuwe uitdaging en ga 1 februari bij het UWV beginnen als Tactisch Product Manager. Met gemengde gevoelens heb ik vandaag afscheid genomen van iedereen. Ik zal alle mensen best wel missen, alleen zijn er ook veel zaken die ik zeker NIET ga missen. Iedereen begrijpt wel wat ik dan bedoel.

Ik wens iedereen het allerbeste toe voor de toekomst, en nog 1 wijze raad van (ex)baas ;-)
.......iedereen is eigenaar van zijn eigen toekomst.........

Groeten,
Edwin Hengelmolen

1 opmerking:

  1. Nooit gedacht dat jij weg zou gaan bij HP.
    Ik dacht dat ze je al hadden ge-hersenpoeld ;-)
    Succes en veel plezier bij het UWV !

    BeantwoordenVerwijderen

Een terugblik vanaf midden 2020

Zo heel af en toe heb je weleens zo'n momentje dat je even terugdenkt aan bepaalde periodes in je leven. Eigenlijk wil ik nooit te vaak ...