woensdag 6 oktober 2010

Nieuwe baan!!!

Hallo allen, Tja na een half jaar (!) thuis geweest te zijn en enorm genoten te hebben van deze periode, ben ik afgelopen maandag begonnen met mijn nieuwe baan. De functie heet Assistent Bij- en nascholing AMC. Dit houdt in dat alle cursussen voor verpleegkundigen door deze afdeling georganiseerd en geadministreerd worden in de breedste zin van het woord.

Ik doe dit voor 3 dagen per week en heb dus nu 3 dagen gewerkt. Er iets echt nuttigs over zeggen kan nog niet, behalve dan dat ik de goeroe ben op gebied van alles wat met een pc te maken heeft! Verder is het een zeer relaxte omgeving, waarbij het niet commerciële heel erg duidelijk naar voren komt.

Wat toch wel heel leuk is dat ik in 3 dagen tijd wel 10 keer gehoord heb dat ze zo blij zijn dat ik bij ze ben komen werken.

Groetjes,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy, hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job! Je verdient het en ik hoop dat het helemaal top gaat worden voor je. Ook leuk dat je het via de blog aan iedereen laat weten! Veel succes en tot de eerstvolgende receptie of reünie! Ron

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HadieWendy, Wat gaaf dat je weer een leuke baan hebt gevonden, gefeliciteerd. Hier bij HP gaat het enorm goed en het ene suukzes na het andere wordt binnengesleept, je zal natuurlijk al die positieve email die wij dagelijks voorgeschoteld krijgen wel erg missen, ik wil ze wel voor je bewaren en gebundeld bij je langs brengen. We missen je nog iedere dag hier op kantoor. Wij hebben wel 10 keer op 1 dag verteld dat jij niet weg moet gaan , maar ja dat heeft niet geholpen. Ik kan heel goed begrijpen dat jouw nieuwe collega's blij met jou zijn. Oja , mijn controlm password zal ik nooit wijzigen.
    Veel lol in je nieuwe baan.
    groetjxs PEter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wendy.

    Aan het organiseren geslagen zie ik. Het is je gelukt.
    Denk dat we binnen kort ook wat cursussen van je nodig hebben want we werken tegen woordig voor een apotheker.
    ;-)

    @ peva kun je die mailtjes door sturen denk dat ik ze gemist heb.

    wendy goed te horen dat het goed met je gaat na die moeilijke tijd, veel plezier en waardering gewenst.

    Erik v. E

    BeantwoordenVerwijderen

Een terugblik vanaf midden 2020

Zo heel af en toe heb je weleens zo'n momentje dat je even terugdenkt aan bepaalde periodes in je leven. Eigenlijk wil ik nooit te vaak ...