vrijdag 29 januari 2010

Afscheidsborrel Edwin in de mailcompany

Gisteren mijn afscheidsborrel gehouden in de mail-company in Zaandam. Mijn vrouw en kinderen waren ook mee; dat vond ik gewoon leuk, en ik wilde ook dat zij weten met wie ik nou al die jaren dagelijks ben omgegaan. Voor jullie geruststelling....het viel ze niet tegen ;-)

Het was er behoorlijk druk, maar zeker heel gezellig. Ik had ruim 50 mensen uitgenodigd in de veronderstelling dat er altijd wel plm. 10 % niet komt. Dat viel tegen....bijna iedereen was er.....(een enkeling liet het afweten ;-) )

Het deed me wel goed dat er zoveel mensen waren.
Van de oudcollega's van AH(Albert) een boekenbon gekregen. Van de collega's op HK een fles Jozef Guy, en van de collega's uit Amstelveen een mooie bos bloemen voor Ingrid (zo vaak neem ik geen bloemen mee...dus dat is weer voor een tijdje geregeld) en theaterbonnen waar we voor naar de musical Mary Poppins zullen gaan. De hele familie Hengelmolen is gek van musicals (dat wist Wendy heel goed) dus het is een cadeau wat we heel erg waarderen en we in het voorjaar voor naar Scheveningen zullen afreizen.

Nogmaals....allemaal bedankt voor jullie komst, dat deed me echt heel goed. Voor jullie info...er zijn alleen al plm 180 biertjes door heen gegaan... ;-) om over de rest maar te zwijgen.

Veel succes allemaal en ik weet zeker dat we elkaar nog eens tegen zullen komen.
Edwin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een terugblik vanaf midden 2020

Zo heel af en toe heb je weleens zo'n momentje dat je even terugdenkt aan bepaalde periodes in je leven. Eigenlijk wil ik nooit te vaak ...