dinsdag 18 augustus 2009

Komkommertijd

Vakantietijd is komkommertijd. Althans voor een blog dan, gelukkig is de vakantieperiode bijna ten einde (geintje). Kunnen we af en toe weer eens een verhaaltje plaatsen. Voor mij was het toch wel een beetje vreemd. Normaal is het als je terugkomt van vakantie best een stap om weer naar het werk te gaan. De collega’s bijpraten over alle avonturen, de eventuele foto’s laten zien en daarna de enorme berg aan mail doorwerken. Ook proberen bij te praten of er nog bijzondere zaken in de vakantie zijn voorgevallen. Grote storingen, nieuwe programma’s, jobjes, procedures en aanverwante zaken. Verder had ik nog weleens een ander groot probleem waar ik tegenaan liep na de vakantietijd. Wat was dat verdomde password ook alweer......!

Ondanks de twee maanden dat ik nu weg ben bij EDS/HP is het contact met de ex-collega’s gelukkig nog steeds goed en aanwezig. Toen we in Frankrijk waren heb ik wat sms’jes rondgestuurd en toen we weer thuis waren werd ik nog gebeld om te vragen hoe onze vakantie geweest was. Nou, we hebben een schitterende vakantie gehad met ons gezin in de Vogezen. Het weer was prima, we hebben veel gezwommen in het campingzwembad en in een schitterend bergmeer. Dorpjes, watervallen en bergpassen bezocht en prachtige weggetjes gereden. De kinderen hebben nog vrij dus ook nu doen we nog leuke dingen. Begreep wel dat de mensbezetting in Zaandam ondertussen erg laag is, hopelijk is het straks in Amstelveen weer een wat normalere situatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een terugblik vanaf midden 2020

Zo heel af en toe heb je weleens zo'n momentje dat je even terugdenkt aan bepaalde periodes in je leven. Eigenlijk wil ik nooit te vaak ...