vrijdag 19 maart 2010

Jammer

Natuurlijk heb ik er in principe niets meer mee te maken. Maar toch wil ik graag op de hoogte blijven wat er zoal voorvalt bij mijn oud collega’s. Gelukkig krijg ik van de mensen waar ik nog steeds mee om ga regelmatig wat nieuwtjes te horen, helaas lijkt het er momenteel op dat de service verlening naar de klant aardig onder druk staat. Inmiddels zijn er weer een paar mensen vertrokken en zal het er allemaal niet eenvoudiger op worden.

Jammer vind ik het dat ik niet van alle vertrekkers een emailadres heb gekregen. Dus mocht je de blog lezen en je geroepen voelen om me een privé emailadres te sturen, graag. Ik voorzie namelijk dat we in de toekomst nog weleens een reünie zullen organiseren. Of heb ik dat misschien mis......???

2 opmerkingen:

  1. Ik denk als we een reactie plaatsen het handig is als we ondertekenen.
    Ik heb geen idee wie dit nu schrijft (Steven?)

    Groet,

    Edwin Hengelmolen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben nog niet weg en dat vinden misschien een hoop mensen JAMMER

    BeantwoordenVerwijderen

Een terugblik vanaf midden 2020

Zo heel af en toe heb je weleens zo'n momentje dat je even terugdenkt aan bepaalde periodes in je leven. Eigenlijk wil ik nooit te vaak ...