donderdag 16 juli 2009

Bezoek aan Zaandam

Gisteren ben ik eens naar mijn oude EDS an HP company kantoor in Zaandam gereden. Eén van de eerste dingen die me opviel, ondanks dat er geen files stonden, was dat het best een flink stuk rijden was. Zo zie je maar, dit soort zaken ben je toch snel ontwend. Ik kon m’n auto gelukkig op het veld aan de overkant kwijt, ik had natuurlijk geen parkeerpas meer. Gek eigenlijk dat het voor zoveel hard werkende mensen zo moeilijk gemaakt word om gewoon hun auto ergens te kunnen parkeren. Overal waar je om je heen kijkt zie je lege en met slagbomen afgesloten parkeerplaatsen bij lege kantoren. Maar o wee, als je je karretje ergens neerzet waar die niet mag staan, in de Zaanstreek zijn ze er als de kippen bij om je een bon onder de voorruit te schuiven.

Ik liep het kantoorgebouw binnen en zag alweer een vertrouwd iets, er was een reparateur bezig met de linkerlift! Gelukkig blijven veel dingen hetzelfde...... Op dat moment kwam uit de rechter lift John Neuteboom stappen met een kar vol hardware. Gelijk een tijdje bijkletsen met een fijn en vriendelijk mens. Boven aangekomen werd ik geknuffeld door Peter, hij ging net een grote jongen wegbrengen en kon me mooi binnenlaten. Een allerhartelijkste begroeting werd mijn deel en ook ik was blij om iedereen weer eens te zien en spreken. In totaal ben ik bijna drie uur binnen geweest en heb met iedereen een praatje gemaakt. Leuk en dit gaan we zeker nog een keertje doen, misschien moet ik de volgende keer wel naar de nieuwe lokatie in Amstelveen rijden. Na flink wat kopjes Café Olé’s gedronken te hebben was het tijd om weer huiswaarts te gaan. Helaas was de bezetting op het kantoor niet zo hoog dus wil ik alle mensen die ik gemist heb hierbij alsnog de groeten doen en veel geluk wensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een terugblik vanaf midden 2020

Zo heel af en toe heb je weleens zo'n momentje dat je even terugdenkt aan bepaalde periodes in je leven. Eigenlijk wil ik nooit te vaak ...