maandag 13 juli 2009

De vierde week in...


Inmiddels drie weken thuis. Moet zeggen dat ik op dit moment lekker in m’n vel zit. De eerste week was eigenlijk het moeilijkst. Niet omdat deze week nu zo vervelend was maar meer door het vreemde onderbuikgevoel. Heb ik nu vakantie of moet ik morgen weer aan de slag? Heel vreemd allemaal maar ik ben vanaf het begin af aan elke dag om 7:30 opgestaan en ben in en om het huis stevig bezig geweest.

De auto’s glimmen van binnen en buiten, diverse kasten en laden heb ik helemaal uitgemest en weer netjes ingeruimd, de administratie is compleet up to date, de tuinen liggen er fantastisch bij en alle kunststof kozijnen glimmen in het zomerzonnetje. Binnenkort ga ik de voorkant schilderen en als er tijd voor is ook diverse kamers in huis sauzen. Ik wil alle blog-lezers in ieder geval een fijne vakantie wensen en ik hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een terugblik vanaf midden 2020

Zo heel af en toe heb je weleens zo'n momentje dat je even terugdenkt aan bepaalde periodes in je leven. Eigenlijk wil ik nooit te vaak ...