maandag 15 juni 2009

Alweer een vreemde maandag

Vandaag zouden de namen bekend worden gemaakt wie zijn biezen moet pakken, dus na een spannende periode van een aantal weken en vele nachten slecht geslapen etc. zou vanmorgen de wekker aflopen , maar deze had ik al geruime tijd daarvoor al uitgezet. Tijdens de rit naar Zaandam zat ik zo te denken , misschien is dit wel de laatste rit naar Ebbenhout, je weet maar nooit welke dobbelstenen er voor jouw zijn gegooid. Na een tijdje verscheen de eerste collega en deze vertelde mij dat de namen vandaag NIET bekend worden gemaakt aan de mensen dit er evt. uit moeten. De namen worden eerst doorgegeven aan de OR, natuurlijk moet je dan begrijpen dat dit allemaal voor jou gedaan wordt, de lijst moet gecontroleerd worden en er mag geen foutje plaatsvinden. De namen worden nu pas eind juli bekend gemaakt, dus weer een heftige periode voor de boeg, slecht slapen en kribbig tegen het thuisfront. We moeten vooral niet zeuren en begrip hebben voor de zaak. Ik zie het toch heel anders

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een terugblik vanaf midden 2020

Zo heel af en toe heb je weleens zo'n momentje dat je even terugdenkt aan bepaalde periodes in je leven. Eigenlijk wil ik nooit te vaak ...