vrijdag 12 juni 2009

Het afscheid

Vreemd gevoel om op je eigen afscheidsreceptie te staan. Biertje, knabbeltje en handjes schudden. Voor wie eigenlijk? O ja, voor mezelf...... blijft onwerkelijk zo'n laatste dag. Was leuk dat er ook nog wat oud (of bijna oud) medewerkers waren zoals Ron Visser, Björn en Lianne. Het was best druk en ik ben blij dat ik het zo gedaan heb.

Daarna met de eigen afdeling en Renate (mijn vrouw) een hapje gaan eten bij de Crystal Wok in het centrum van Zaandam. Had best een aantal mensen meer willen meenemen, maar waar leg je de grens? Dus gekozen voor ons eigen cluppie. Edwin hield een toespraak, natuurlijk kwamen er nog wat anekdotes voorbij. Zoals de Lot's of Opportunities en het Ammoniak Incident bij de Centrale Slagerij. Kreeg nog een mooi kado (een TomTom) van al mijn (ex)collega's dus ben ik nu ook verlost van de losse velletjes met routepapieren in de auto. Zelf had ik voor iedereen een cd/dvd gemaakt met alle foto's en een film van onze AH-EDS jaren. Maar ook aan het eten en drinken kwam weer een einde en nu moest er nu toch écht afscheid worden genomen.

Dit was best emotioneel, we hebben tenslotte heel wat lief en leed met elkaar doorgemaakt. De onrust op het Albert Heijn hoofdkantoor, het overlijden van Roel en Jan maar ook onderling lulden we regelmatig over de dingen die we in ons privé leven meemaakten. Jammer dat het zo moest lopen, eigenlijk had ik nog best veel jaren met deze fijne mensen door willen brengen. Toch denk ik dat het een goede keuze is voor mezelf en wil ik iedereen heel erg bedanken voor de mooie tijd en veel geluk en succes wensen in de komende periode!

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik niet bij je afscheidfeestje kon zijn.
    Jammer dat je weg bent maar ik hoop dat al je gemaakte plannen uit zullen komen.
    Maar het zou heel erg jammer zijn als je mijn email adres verwijderd uit je funmeelgroep.
    Om niet te blijven jammeren , het gaat je goed man.

    Groet, PEva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ron,
    Bedankt voor deze verslag, ik had wel erbij willen zijn maar Philippe had de hele week al last van buikkrampjes en juist de 2 nachten daarvoor waren heel heftig. Ik kon je niet bellen omdat ik je Mobielnummer niet heb. Voor mij is het helemaal onwerkelijk dat e een aantal collega's al weg zijn. Bedankt voor het kaartje. Kommen jullie binnenkort op kraamvisite? Mijn mobiel van het werk staat altijd aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een terugblik vanaf midden 2020

Zo heel af en toe heb je weleens zo'n momentje dat je even terugdenkt aan bepaalde periodes in je leven. Eigenlijk wil ik nooit te vaak ...